Klacht: elke bureaustoel is slecht afgewerkt, de metaalkleurige strip is overal ingedeukt en niet netjes eromheen gezet, boobelig….

op 21 december 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

elke bureaustoel is slecht afgewerkt, de metaalkleurige strip is overal ingedeukt en de zwarte strip naast de zilverkleurige strip is totaal niet evenwijdig , is niet rond maar overal ingedeukt, ik heb er 5 van gekocht, ook is bij een stoel de bekelding met een klein gaatje,juist op de leuning die goed zichtbaar is.
Verder zat de stof er niet strak om, vandaar ook dat de metaalkleurige strippen er ook niet goed om zaten
Ik had eerst 1 stoel gekocht , die was ook zo slecht afgewerkt daar hebik wel een korting voor gehad. Omdat iker 5 wilde kopen, vroeg ikof ik de stoel in de winkel uit de verpakking mocht nemen, om te kijken of ze in goede staat waren, dit mocht niet!!! Anders konden ze ze niet meer verkopen.
In 1 stoel zat zelfs een gaatje, ik heb geprobeerd fotos up te loaden, maar denk dat er alleen 1 foto kon worden geupload, dus kan er meer mailen als u me uw emailadres geeft

Ik zou hier graag een korting over willen hebben.
DE verkoopsters waren erg aardig en vriendelijk, de filiaalhouder van leen bakker, Bleiswijkstraat 10 Amsterdam, zei dat de stoelen er in de showroom ook zo uit zagen, dus was het goed. Belachelijk natuurlijk want ook de showroommodellen waren dus niet goed, slordig afgewerkt. Er viel met hem gewoon niet te praten. Ik had de stoelen echt nodig, had net mijn oude stoelen weggedaan, dus heb ze maar gehouden.
Het vriendelijkheidscijfer geldt dus alleen voor de fliliaalmanager die er op donderdagmiddag 20 december aanwezig was. De verkoopsters waren erg vriendelijk !!!

Alle klachten die gemeld zijn door franky alexander