Klacht: Elektrische fiets voor de vierde keer kapot binnen een half jaar

op 18 juli 2016 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Mobiele fietsenwinkel naar fiets gekeken, niets gevonden, display werd opgestuurd daar lag het niet aan, is toen opgehaald, nieuwe accu gekregen. Teruggekregen met loszittende kettingkast, moest hiermee 5 km verderop en kon er niet op wachten, toen terug met de tram, extra kosten gemaakt, toen ik thuis was, was ie al klaar. Nee kon ik niet op wachten. Nu spaak eruit gesprongen en zit tussen het wiel dus kan er niet mee lopen laat staan fietsen. Nu wordt er van mij verwacht dat ik weer naar die fietsenzaak ga met de fiets op mijn nek, 5 km verderop.

Aan huis komen en een nieuwe spaak erin zetten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 18 juli 2016 om 14:55 geantwoord

Beste Marjan Zaaiman,

Wat vervelend om te horen. Helaas komt het breken van een spaak bij elke fiets wel eens voor. We willen u graag de snelste en beste oplossing bieden. We nemen contact op met het servicepunt om uw fiets met spoed in behandeling te nemen.

Vriendelijke groet,
Hester - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht Marjan Zaaiman

1 jaar geleden - mijn man heeft geprobeerd de spaak eruit te halen maar dat lukt niet omdat ie tegen de kettingkast aan zit en er geen ruimte is. Hij kan misschien om een andere spaak heen gewikkeld worden maar ik weet niet of dat veilig fietsen is en dat er dan nog meer kapot gaat

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan Zaaiman