Klacht: electude is niet goed naar mijn mening

op 06 oktober 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

wanneer ik de site opstart en een opdracht wil maken dan loopt de site steeds vast en lopen de afbeeldingen steeds vast, het lukt gewoon niet 1 keer om 1 hele opdracht in 1 sessie te maken.
in jullie werkboek zitten zo veel spelling fouten.
jullie zeggen bekijk deze afbeelding in het boek maar waar is die afbeelding. en daar betaal je 303 euro voor. het lijkt wel of jullie te laat zijn begonnen met boeken schrijven dus zo maar dingen in overhaast hebben op geschreven.

ben tevreden dat ik uitval heb gekregen omdat jullie programma het niet deed, nogmaals daar betaal je wel 303 euro voor.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 06 oktober 2017 om 12:21 geantwoord

Beste 302417858,

Je hebt je bestelling geplaatst bij Studers, de MBO afdeling van The Learning Network. VanDijk kan je als leverancier voor het Voortgezet Onderwijs helaas niet helpen met je vraag. We willen je adviseren je vraag voor te leggen bij Studers via www.studers.nl of telefonisch op 088 20 30 330.

Vriendelijke groet,
^Gerda