Klacht: Zanussi wasmachine combinatie nieuw ZS8651WD

Ramon Hussein op 26 april 2024 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

hi, paar keer heb ik gehad reparatie maar de machine doet niet goed en ik heb nog garantie. Maar ik veel graag rullen en andere wasmachine AEG L6WBN86jw en betaal de verschil van de kosten
is toch dodelijk.
Ramon Hussein
MVG

ik wil graag ander machine AEG L6WBN86JW en kan ik bij betalen van de prijs
is toch normaal aanbod.
RHM Hussein
MVG

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Bericht van Electrolux

1 maand geleden - Goedendag, Wat vervelend te horen dat er een defect is opgetreden aan het apparaat. Ik begrijp uit uw bericht dat er meerdere reparaties hebben plaatsgevonden, deze zie ik niet direct terug in ons systeem. Wel zie ik een geplande afspraak staan op 03 mei aanstaande met een technicus van ons om naar het defect te kijken. Ik raad u dan ook dit bezoek af te wachten zodat u het apparaat daarna weer kunt gebruiken. Mocht u echter gewoonweg niet tevreden zijn over het apparaat en deze willen omruilen, kunt u zich het beste wenden tot de verkopende partij. Zij zijn hierin uw wettelijke aanspreekpunt omdat u met hen de koopovereenkomst hebt gesloten. Met vriendelijke groet, Lois – Electrolux Webcare

Reactie van de melder van de klacht Ramon Hussein

1 maand geleden - Hi.ik heb gekocht van Art Craft dat Zanussi wasmachine combi Nemen jullie contact met hun Ik heb paar email gestuurd naar hun Ik wil graag Antwoord zo snel mogelijk RHM HUSSEIN Mvg

Reactie van de melder van de klacht Ramon Hussein

1 maand geleden - goedemorgen hoi. ik wil geen reparatie meer over de wasmachine Zanussi was-Droog combi Zs8651wd. ik wil graag nieuw wasmachine combi van AEG. of geld terug van Art Craft. alvast bedankt voor de service. RHM hussein Mvg

Bericht van Electrolux

1 maand geleden - Goedendag, Oke, ik zal de afspraak bij ons van 3 mei bij deze annuleren. U krijgt een bevestiging hiervan per mail toegestuurd. Daarna kunt u zich het beste wenden tot de verkopende partij, zie de informatie in onze eerste reactie. Met vriendelijke groet, Lois - Electrolux Webcare

Reactie van de melder van de klacht Ramon Hussein

1 maand geleden - Hi, wanneer de verkopende partij Alvast bedankt voor de service Ramon Hussein Mvg

Reactie van de melder van de klacht Ramon Hussein

1 maand geleden - Hi, Lois goedemorgen ik wil kopen van jullie recht streak wasmachine uit de showroom AEG L6WBN86jw 6000 of AEG LWR73842 7000 prosteam. Electrolux-servicetechnieker is gewest gisteren een heeft gezegd de wasmachine ZANUSSI defect je krijg andrea. Zo kan je sturen email naar ART CRAFT dat ZANUSSI is defect zo kan ik krijgen terugbetalen van ze. en ook voor mij een email steuren. risveren de wasmachines een voor mij. alvast bedankt voor de service RHM HUSSEIN MVG

1 maand geleden - Mij email. [email protected] Alvast bedankt Mvg

Reactie van de melder van de klacht Ramon Hussein

1 maand geleden - Hi,goedemorgen Lois Nu ik heb email van art craft vragen over. Herstelrapport van Zanussi en ID voor de afkeuring van de herstelling. Deze informatie hebben art craft nodig. Kan je sturen naar hun. Ramon Hussein Mvg

Alle klachten die gemeld zijn door Ramon Hussein