Klacht: Tijdsindicatie klopt niet

op 16 januari 2020 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Een sms gehad dat vandaag tussen 10 en 12:15 iemand zou komen voor onze vaatwasser, die al 3 weken kapot is. Om half 1 was er nog niemand. Gebeld. Krijg ik te horen daar na ik niks aan doen ( oftewel jou vaatwasser jou probleem) het kan wel eens uitlopen, nou tijdindicatie van 2 uur lijkt me sterk dat er dan pas om 13:00 iemand zou komen, dan zit er dus ruim 3 uur tussen( zou fijn zijn dat als het uitloop degene die zit te wachter daar ook even bericht van krijg. Gevolg: vaatwasser nog steeds niet gemaakt, en tussen 10 en 12:30 weg van mijn werk voor niks. Baal hier enorm van en zeker als je dan het gevoel krijgt. Dat diegene aan de telefoon zoiets heeft van ik zou maar blij zijn dat ik je er a.s dinsdag tussen heb kunnen zetten, want het zit eigenlijk vol. Tja ik zit wel nog 5 dagen langer zonder werkende vaatwasser.

Als ze zaterdag nog komen om die vaatwasser te maken( of in ieder geval proberen te maken) en dat de vrouw achter de telefoon wat meelevende wordt.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Bericht van Electrolux

3 dagen geleden - Goedemiddag, dit is erg vervelend uiteraard. Dat begrijp ik helemaal, onze excuses voor het ongemak. Ik kan helaas niet precies achterhalen wat er is misgegaan, wel zie ik een nieuwe afspraak in ons systeem voor de 21e in de ochtend. Laten we er vanuit gaan dat u na de afspraak weer gebruik kan maken van uw vaatwasser.Met vriendelijke groet, Anjuli Electrolux Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Boze klant 081193