Klacht: rekening sturen zonder overeleg

paslo op 17 oktober 2020 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

foutmelding vaatwasser monteur komt langs vervangt motor, week later rekening 189 euro oh ja handig dat je dit even meld staat er ook nog op rekening glas in vaatwasser JAJAJ heeft monteur niet eens over gehad klacht indienen ohw ja maar moet gewoon betalen waarop ik al diverse keren heb gevraagd naar overeenkomst dan wel opdracht bon van het geen wat is gebeurd deze krijg ik niet heb factuur betwist maakt ze niets uit

wacht nu rechtbank wel af, heb ze voorstel gedaan willen ze niet in mee gaan dan houdt het voor mij ook op daar ik genoeg gevraagd heb naar onze bindende overeenkomst

ticket 2805244 factuur 926199

Gewenste Oplossing:

credit nota of zoals voorgesteld nieuw voor oud bijdrage betalen.

zo niet is het echt gang naar rechtbank dan moet ik echt deurwaarde afw8 en die zal ik ook zelfde info gaan vragen wnat dit noem ik oplichting

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Bericht van Electrolux

2 jaren geleden - Goedemiddag, ik begrijp dat het vervelend is wanneer er kosten bij komen kijken. We hebben meerdere keren contact met u gehad en aangegeven dat de persoon die aanwezig was akkoord heeft gegeven op het uitvoeren van de reparatie. De reden dat er kosten in rekening zijn gebracht is omdat er glas werd gevonden in de pomp. We blijven bij ons standpunt, we zien geen reden de rekening te crediteren. Het spijt me u niet anders te kunnen informeren. Met vriendelijke groet, Anjuli AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht paslo

2 jaren geleden - Dit is weer deselfde reactie. Er is door niemand maar dan ook niemand akkoord gegeven voor een reperatie van 189 euro.. Ook heeft monteur NIET gesproken over glas. Dit is allemaal achteraf bepaald doornjullie. Al 5x gevraagd om de overeenkomst dan wel order bon waarop akkoord ia gegeven hier gaan jullie niet op in en geven jullie mij niet. Ik betaal niet want dit klopt niet denken jullie er anders over vorder dan maar via rechtbank

Reactie van de melder van de klacht paslo

2 jaren geleden - Ik heb dit in me leven nog nooit mee gemaakt bedrijf die zonder opdr8 een rekening van 189 euro stuurt.... dit hoor je aan te geven en klant om akkoord te vragen en na werkzamaheden dien je te tekenen dit alles gebeurt niet jullie sturen maarzo een factuur. Ik ben hier niet klaar mee en ga deze week.nog mail naar kassa enz sturen om deze praktijken aan het licht te brenge

Alle klachten die gemeld zijn door paslo