Klacht: Niet nakomen afspraak onderhoudsmonteur

MPAEG op 06 februari 2024 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou tussen 10-12 een monteur langskomen zoals Electrolux per mail en sms aangaf. De monteur hebben we niet gezien en ook geen reactie van Electrolux. Toen ik vanmiddag belde gaven ze aan dat de monteur misschien nog komt. Helaas.

Gewenste Oplossing:

Als de klantenservice contact opneemt om zsm een monteur langs te sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Bericht van Electrolux

9 maanden geleden - Goedendag, Wat enorm vervelend te horen dat het bezoek niet heeft plaatsgevonden op de afgesproken datum. We begrijpen dat dat heel onprettig is wanneer u hier rekening mee houdt. Hiervoor onze oprechte excuses voor het ongemak. In het systeem zie ik dat er ondertussen contact is geweest en er een nieuw bezoek ingepland staat. Zojuist heb ik ook notitie gemaakt dat we telefonisch contact met u opnemen mocht er nog een eerdere datum vrij komen. Met vriendelijke groet, Lois – Electrolux Webcare

Reactie van de melder van de klacht MPAEG

9 maanden geleden - Dankjewel

Alle klachten die gemeld zijn door MPAEG