Klacht: Garantie

29212586 op 13 augustus 2014 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze klacht voor Electrolux gaat over een wasmachine van Zanussi. Wij hebben 3 jaar geleden een wasmachine gekocht van Zanussi in de maand oktober. Vorige jaar (2013) in november liep onze wasmachine vast daar is uiteindelijk een monteur bij geweest. De monteur gaf aan er moet een nieuwe trommel in + rand kosten €243.14 factuurnr. 763304 + 2 jaar garantie de garantie was de eerst keer net verlopen met een maand. Sinds er een nieuwe trommel + rand in zit werkt de trommel wat ‘zwaar’. Kon komen omdat alles nog ”nieuw” is. Maar 24 juli 2014 is het weer bingo en gelijk weer een melding gemaakt de monteur zou over een week kunnen komen. En ja wel 31 juli 2014 kwam de monteur. Ik vroeg de monteur wat de kosten zijn voordat hij zou beginnen omdat ik niet weer voor verrassingen wil komen te staan, daarbij zei ik dat ik er vanuit ging dat dit nu wel onder de garantie zou vallen omdat ze net alles vernieuwd hebben in november. De monteur zei tegen mij ik kijk eerst wel even. Ik loop 2 min. weg en kom terug en de monteur zegt ik ben al klaar. Pardon, er zat een propje vast en jawel weer tussen de rand en trommel. Ik geef aan of de wasmachine überhaupt wel goed is omdat dit de 2e keer is met hetzelfde probleem. Gewoon pech hebben geeft de monteur aan het gebeurd bij mij 4x per jaar bij 1800 reparaties. Dat is toch niet te geloven?? De monteur schrijft weer een factuur uit van 84.99 voor 2 min. werk en valt dus weer niet onder de garantie. Schandalig!! De monteur geeft aan verder niets met de factuur te kunnen doen maar zegt ik mats jullie met een factuur van €75. De monteur geeft de factuur wij bekijken de factuur nog even concreet en tot onze verbazing staat €84.99 op de factuur. En de monteur rijd gauw weg. Wat zijn dit voor praktijken?? Wij hebben nergens voor getekend en zijn ook niet van plan om dit te gaan betalen.

Graag verneem ik van jullie dat de factuur ongedaan word gemaakt.

Groet,

B.Kruijer
Winschoten

Gewenste Oplossing:

Dat factuur met ordernr. 318971322 ongedaan word gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Bericht van Electrolux

8 jaren geleden - Wij hebben contact gezocht met de klant en ons standpunt uitgelegd.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Helaas geen reactie ontvangen zoals Electrolux hier beweerd.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Zoals Electrolux nu weer beweerd klopt niet. Heb nog niks gehoord of ontvangen.

Bericht van Electrolux

8 jaren geleden - Wij hebben u gisteren een mail gestuurd waar u inmiddels op heeft gereageerd.

Bericht van Electrolux

8 jaren geleden - Wij hebben gisteren een mail gestuurd waarop inmiddels door de klant gereageerd is.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Helaas komen ze niet met een oplossing. Gewoon weer betalen. Vraag me af waarom ze überhaupt garantie geven? Ik laat het hier niet bij zitten ben er uiteraard niet mee eens.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Nog steeds geen oplossing! Klacht loopt nog steeds word een lang verhaal ben ik bang. Ze willen helaas hun fout niet inzien!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 25 november 2014 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij kunnen de klant niet tevreden stellen aangezien ons standpunt niet wijzigt.

Alle klachten die gemeld zijn door