Klacht: Onterechte betaling + incassokosten

op 14 april 2015 over Elderzzz in de categorie Coupon Sites

Beste,
We zijn met verlof geweest tijdens de paasvakantie, komen net terug en hebben een brief van jullie ontvangen waarop staat dat we een bedrag van €99.95 moet betalen en waarop nu nog dossier- en incassokosten bijgerekend zijn (totaal = €158,85). Een aantal maanden geleden hebben we telefonisch contact met jullie opgenomen en moesten we niets betalen omdat we er totaal geen gebruik van wensten te maken. De telefoniste heeft toen gezegd dat wij dan ook geen verschuldigd bedrag moeten betalen.Tot onze grote spijt vinden we dan deze brief in de brievenbus en moesten we uiterlijk 4 april 2015 dit bedrag storten, zoniet komt er een gerechtelijke procedure met kosten die kunnen oplopen tot wel €500.

Hopelijk wordt hier iets aan gedaan, want wij zijn niet van plan deze kosten te dragen en te betalen voor iets waar we geen gebruik van gemaakt hebben, sorry!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elderzzz

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elderzzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelies Kennes