Klacht: Verrekening voorschot warmte

[email protected] op 19 augustus 2023 over Elan Wonen in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 jaar heb ik zwaar afwijkende terugbetaling van de stookkosten. Sinds die tijd neemt een ander bedrijf het voor zijn rekening en sindsdien krijg ik 400 minder dan voorgaande jaren. Ik heb hierover vorig jaar al contact gehad met een medewerker van Elan en die vertelde mij dat zij geen last hadden van de hogere gasprijzen omdat ze nog een contract hadden lopen. Hoe kan het dat ik in een keer zo weinig terug krijg, terwijl ik ook sinds 2 jaar ook weer aan het werk ben en dus veel minder thuis ben. En afgelopen jaar heb ik de kachel helemaal niet gebruikt, omdat ik mijn huis elektrisch hebt verwarmd. Dat alleen al is voor mij een indicatie dat er van de berekeningen helemaal niks klopt. Ik wil dit echt opgelost hebben, anders ga ik andere wegen bewandelen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil minimaal hetzelfde bedrag terug als voorgaande jaren en van het afgelopen jaar het dubbele, omdat ik helemaal geen verwarming heb gebruikt. Zelfs de man die ik heb gesproken die alles uitrekent, kon zien dat ik geen verwarming had gebruikt, maar het is niet terug te zien in de verrekening.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elan Wonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elan Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]