Klacht: EK Kaarten niet ontvangen

op 23 juni 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb op 12-6 4 kaarten besteld (€758,–) voor de wedstrijd Turkije – Tsjechie van 21-juni om 21.00u.
Zou uiterlijk 3 dagen voor het evenement mijn kaartjes krijgen. Niets ontvangen. gemaild en netjes een reactie gehad dat ze gingen kijken of ze een alternatief voor me hadden en anders zou het geld terug gestort worden.
Daarna niets meer van ze gehoord. Ik heb wel 10 mailtjes gestuurd en geen reactie gehad.
Dus de wedstrijd kon ik wel vergeten. Een dag later weer een mail gestuurd met verzoek om me geld terug te krijgen.
Kreeg ik het volgende gemaild:
Thank you for contacting us.

Ik heb uw bestelling even nagekeken, en de status is “in transit” De verkoper heeft de kaartjes dus verstuurd via de koerier. Het pakketje zal worden bezorgd op het adres dat u opgaf toen u de kaartjes kocht. (dit kan uw huisadres zijn of uw reisadres, dat is afhankelijk van de vertrekdatum dat u opgaf).
Omdat u de ontvanger van het pakketje zal zijn, zou u het bezorgadres nog kunnen wijzigen, maar alleen via de koerier, omdat het pakketje nu bij de koerier is. In dat geval zou ik u adviseren om de koerier onmiddelijkte bellen. U heeft dan wel uw trackingnummer nodig.
(het trackingnummer kunt u vinden in de email die wij u eerder zonden om u aan te geven dat uw pakketje onderweg is, alternatief kunt u inloggen in uw account. Onder “Purchases” kunt u op “track order” klikken).
Indien de kaartjes niet bezorgd kunnen worden door wat voor reden dan ook , dan kan de koerier het pakketje in het depot houden totdat u het pakketje zal ophalen, of het pakketje zal aan ons terug gestuurd worden.
Indien de koerier het pakketje naar ons terug stuurt, dan doen wij ons best om het pakketje naar een ander adres te sturen, onder de voorwaarden dat de koerier bevestigd dat er genoeg tijd is om het pakketje voor de evenementdatum te bezorgen.
Ik hoop dat ik zo uw vraag heb beantwoord, mocht dit niet zo zijn, laat u ons dat dan even weten, zodat wij u verder kunnen assisteren.
weer gereageerd en geen reactie meer gehad.

Wat moet ik nou doen om me geld terug te krijgen?

Als ik me geld terug krijg.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bedel