Klacht: EK Feestbox

op 18 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

geachte, tot vandaag was er de mogelijkheid in de Belgische winkels Albert Heijn deel te nemen aan de spaaractie voor een gratis EK Feestbox
Vandaag gingen wij onze boodschappen doen in de Albert Heijn winkel te Leuven. Wij hadden nog 2 stickers nodig. In de winkel geen boxen meer ter beschikking, aan de kassa verwees m’n ons naar het onthaal, waar we zeker niet vriendelijk behandeld werden. Er werd ons gezegd dat er geen stickers meer voorradig waren en we blijkbaar ook geen recht hadden op één of andere bon. Hoe komt het indien een actie loopt tot vandaag wij over geen stickers meer konden beschikken ??? we hadden er maar 2 meer nodig. Dus geen feestbox voor de kids, jammer. Misleidende reclame en geen zelfs geen ander voorstel gedaan. Indien nodig kan ik u de spaarkaart + ons laatste kassaticket doormailen .

Niet tevreden en vooral teleurgesteld.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kids00003