Klacht: EK box

op 19 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag speciaal bij Albert Heijn boodschappen gedaan omdat dit de laatste dag was dat er zegels uitgereikt werden. Had deze week dan de feestboxen (2 volle kaarten) op willen halen.
Bij kassa werd inderdaad niet vriendelijk gereageerd op de vraag om zegels. Er staat duidelijk op=op. We hebben geen zegels en boxen meer. Dat begrijp ik echter ik verwacht van AH dat ze op basis van ervaring in het verleden beter kunnen inschatten hoeveel nodig is voor de actie en kan me niet van de indruk ontdoen dat dit oneerlijke reclame is.
Werd verwezen naar de klantendienst waarop ik een bon kreeg voor 10% korting op aankoopbedrag te besteden t/m 26 juni.

Gewenste Oplossing:

- Duidelijke communicatie en klant compensatie indien een actie niet haalbaar blijkt. De kortingsbon had toch gewoon als alternatief kunnen worden aangeboden. Nu voelt de klant zich vervelend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hofkonijn