Klacht: Eindschoonmaak/borgsom

op 21 juli 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Geachte heer,mevrouw,

Wij hebben in het weekend van 16 juli j.l. een prachtig huis gehuurd. Bij binnenkomst een groot en schoon huis aangetroffen. Uit respect voor andermans eigendom hebben wij in onze ogen hetzelfde huis keurig schoon opgeleverd. De teleurstelling dat wij van ons vooruitbetaalde borgsom van 65,00 euro maar 15,00 euro terug hebben gekregen omdat (volgens de brief) het huis niet schoon is opgeleverd?.. Hier begrijp ik werkelijk helemaal niets van! Hebben wij het over hetzelfde huis no 126? Ik trek aan het kortste eind, ik weet het, ik kan immers niets bewijzen maar ik heb hier een heel gefrustreerd gevoel aan overgehouden. Douche,vaatwasser,vloeren,vensterbanken,toiletten, deuren afgenomen, spoelbak,bovenop de kast zelfs stof afgenomen etc. Het huis was echt, net als bij aankomst, perfect schoon opgeleverd…
Enquête formulier bij thuiskomst gelijk ingevuld en onze waardering uitgesproken over het prachtige huis en park. Deze mening blijft ook , maar nogmaals, dat wij gekort zijn op onze borgsom omdat wij in gebreke zijn gebleven met de eindschoonmaak, dat stelt mij teleur, omdat het volledig onterecht is!

Met vriendelijke groet, Reserveringsnr 00012252277000

De resterende €50,00 retour.

Bericht van Roompot

5 jaren geleden - Geachte gast, Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht per heden in behandeling nemen. U ontvangt binnen 2 weken een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 23 juli 2012 om 16:14 geantwoord

Wij hebben inmiddels contact met de gast opgenomen en het een en ander uitgelegd.

Alle klachten die gemeld zijn door Buisman3