Klacht: Eindeloze zoethoudertje vandere Samsung

op 12 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 4 weken aan het wachten op mijn s7 toestel. Samsung kan het edge scherm niet meer leveren bij dynafix. Dynafix schuift alle klachten door naar Samsung en Samsung neemt mijn klacht niet serieus. Hoe machteloos kun je je voelen als consument! Wie herkent dit?

Vorige week vrijdag heb ze er een prioriteitdossier van gemaakt en vandaag bel ik, komen ze met het zelfde verhaal: we maken er een dossier van.
Kortom: 1 toezegging van een nieuw toestel, 1 teruggetrokken toezegging, 6 telefoontjes van 45 ct aan 30 min verder en heb me telefoon nog steeds niet. Ik voel me echt in de maling genomen…
Voor al die telefoonkosten had ik een nieuwe iPhone kunnen kopen.

Gewenste Oplossing:

Deze week mijn toestel terug. Nieuw!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gzw