Klacht: eindeloze strijd scharnieren dressoir lynn

op 09 maart 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Beste, ik heb lange tijd geleden een dressoir Lynn gekocht ( deel van een hele inrichting ter waarde van 3500 euro). Omdat ik toen net terug gekeerd was uit het buitenland was het even wachten op de juiste huurwoning en de ideale monteur voor de meubelen. Tijdens de montage bleek al gauw iets niet in orde met de scharnieren. We kregen de deurtjes er niet gelijkmatig in. Ik ben meerdere malen terug naar het aankoopfiliaal in Lommel geweest en telkens hebben ze me nieuwe scharnieren gegeven. En… toch lukte het ons niet de deuren er deftig in te krijgen. Ik heb in Lommel zelfs gevraagd een technicus langs te sturen om vast te stellen wat er mis kon zijn met de scharnieren. Dat kon niet geregeld worden en hebben ze me een gans nieuwe set scharnieren gegeven. Ondertussen ben ik verhuisd en omdat de meubelen daarvoor gedeeltelijk moesten gedemonteerd worden heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om het nogmaals te proberen om de deuren deftig in het dressoir te krijgen. Blijkt dat het type scharnieren gans verschillend is van de bestaande scharnieren. Ook zijn door het veelvuldig schroeven en ontschroeven de schroefgaten onbruikbaar geworden. Nog steeds zit ik met een dressoir zonder deuren en ik ben het grondig beu. Ik ben een zeer goede klant van leenbakker want ik vind hun items tof en leuk maar ik had toch op een betere dienst na verkoop gerekend.

Ik ben pas tevreden als ik in mijn nieuwe woonst kan pronken met mijn Lynn dressoir met deftig gemonteerde deuren. Zonder dat er 200 gaten hoecen geboord te worden om de deuren te bevestigen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door shalash