Klacht: Eindeloos wachten op de verkeerde bank

op 02 juni 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Begin maart hebben wij een een hoekbank besteld bij Leen Bakker in Utrecht. We wilden exact hetzelfde model als in de winkel stond, deze vervolgens ook besteld. De levering zou pakweg vier weken duren. Vlak voor de leveringsdatum dat de levering niet door kon gaan en of wij (jawel de klant) even naar de klantenservice konden bellen. De bank was ineens niet op korte termijn leverbaar en de leverdatum werd met drie weken opgeschoven. Vlak voor de nieuwe leverdatum belden we naar de klantenservice om te vragen hoe laat onze bank bezorgd zou worden. Opnieuw was de bank niet leverbaar en werd de verzending verplaatst. 24 april zou de bank dan echt geleverd worden. (de bank werd op 7 maart besteld en wij hebben dan al drie keer een vrije dag opgenomen). Een week van te voren zouden we worden gebeld om de leverdatum te bevestigen, maar dit belletje kwam niet. Wederom zelf gebeld en wat bleek? De levering was compleet geannuleerd en niemand wist waarom, sterker nog, de helpdeskmedewerker suggereert zelfs dat wij dit zelf gedaan zouden hebben. We moeten volgens haar langs bij de winkel. Dit diezelfde avond nog gedaan. De enige mogelijkheid die ons geboden werd, was de bank opnieuw te bestellen. We werden onderaan de lijst gezet en dus zou de bank begin juni geleverd worden. Het is vandaag 2 juni en de bank is geleverd. Maar wel met de hoek naar de verkeerde kant.

Wanneer de verkeerde bank wordt opgehaald binnen 48 uur en wordt omgeruild voor het model waar wij drie maanden terug om gevraagd hebben. Het showmodel (met de goede hoek) staat nog steeds in de winkel, dus zo moeilijk kan het niet zijn.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door daniellebaas