Klacht: Eindelijk geleverd, verkeerd product

op 23 juni 2021 over Direct Autoparts in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na veel mail verkeer 3 weken later brandstof pompje ontvangen. Plaats van een 12 v pomp die ik besteld had is het een 24 v pompje geworden. Handig maar ik heb geen 24 volt op de grasmaaier. Mail gestuurd naar het bedrijf . Tot heden nog geen reactie, mail naar Paypal gestuurd. Hoop mijn geld terug te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Autoparts

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Autoparts nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kronkel jr