Klacht: eind factuur

op 18 mei 2016 over Electrabel in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou graag mij afrekening per post ontvangen.Want ik moet betalen voor 29 / 5/ maar ik kan mijn document niet openen, zo heb ik geen overzicht van mij factuur.

Gewenste Oplossing:

als mij factuur opgestuurd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrabel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrabel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrabel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrabel

Heeft op 19 mei 2016 om 08:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Delmotte,

Helaas heeft u contact gezocht met Engie Nederland, maar helaas kunnen wij dit niet voor u regelen. Ik adviseer u om contact te zoeken met Engie België (http://engie.be). Zij kunnen dit voor u in orde maken.

Ik wens u succes en een fijne dag.

Vriendelijke groeten,

Ellen van der Weide
Engie Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Frida delmotte