Klacht: Geen klantenbinding

pietzijnklacht op 31 juli 2013 over Eigenraam Schiedam B.V. in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben in het bezit van een 5-jarige Peugeot welke ik nieuw bij de eerder genoemde Peugeotdealer heb gekocht. Bij de jaarlijkse beurten welke ik bij deze dealer laat uitvoeren heb ik o.a. al twee keer enkele flesjes ruitensproeiervulling op mijn nota gekregen terwijl ik altijd ongeveer een kwartier voor ik naar de garage ga deze vloeistof zelf tot de rand vul, omdat ik deze vloeistof altijd in mijn kofferbak heb staan. Ook bij mijn vorige dealers was er sprake van dit schandalige gedrag van de dealer. Na melding van dit wangedrag werden de bedragen wel verrekend maar er werd direct een smoes verzonnen om dit gedrag te verklaren, zonder excuses. Het is dus voor mij afgelopen met dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Alleen met een voor mij acceptabele genoegdoening en dus niets minder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eigenraam Schiedam B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door