Klacht: Eigen verklaring mondkapje

op 13 juli 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben ondanks de Eigen verklaring mondkapje, zoals door de overheid beschikbaar gesteld, door de chauffeur van lijn 63 gesommeerd een mondkapje op te zetten toen ik om ongeveer 10 over 7 instapte op de halte Metslawier te Metslawier.

Dit gaat in tegen de criteria die de overheid stelt qua uitzondering omtrent mondkapjes.

Ik ben tevreden als alle chauffeurs de Eigen verklaring mondkapje, zoals door de overheid opgesteld, accepteren.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 juli 2021 om 15:13 geantwoord

Beste Johannes1996,

In je reactie geef je aan dat je gesommeerd werd je mondkapje op te zetten ondanks je eigen verklaring. Wij zoeken dit graag verder uit. Hiervoor kun je je melding indienen via het contactformulier op onze eigen website: https://bit.ly/2XBxSqN.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice