Klacht: eigen bijdrage

op 08 september 2016 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

ik heb dit jaar betaald aan eigen bijdrage 372,70 , nu heb ik contact gehad over de openstaande 12,30 euro,want de nota,s zijn al lang bij menzis binnen, de laatste nota is van 29-01-2016, dus wacht ik al een half jaar op de nota voor mijn 12,30 euro, zodat ik het jaar voor mij kan afsluiten,
en ik niet met schulden het nieuwe jaar in ga . maar zij sparen het op en dan krijg ik volgend jaar een nota met vemelding nog 12,30 van vorig jaar, en dat wil ik absoluut niet hebben. ze hebben al een half jaar tijd gehad om het te versturen.

als ik de nota ten spoedigste ontvang om het te voldoen, dan ben ik tevree
eerder niet, want ze ontvangen de 12,30 euro volgend jaar niet van mij,
want dat trek ik er dan telkens weer af.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Menzis Zorgverzekeringen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Menzis Zorgverzekeringen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Menzis Zorgverzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Menzis Zorgverzekeringen

Heeft op 08 september 2016 om 12:35 geantwoord

Ik heb telefonisch contact gehad, de klacht is naar tevredenheid van de verzekerde afgehandeld. Meneer maakt het geld over en wij boeken het achter de schermen af. Ik neem nog telefonisch contact met meneer op zodra de betaling is verwerkt. Dit doe ik volgende week op een doordeweekse dag. Einde

Alle klachten die gemeld zijn door jannie landman