Klacht: Egoistisch en absoluut niet meelevend

op 15 januari 2014 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik zou in februari beginnen met de nagelstyliste cursus in Zwolle bij Nailxl. Ik had al de 50 euro aanbetaling gedaan en moest 2 weken van te voren de rest van het geld betalen. Ik had er veel zin in, maar helaas is mijn tante overleden en ik ben degene die alles voor haar moet regelen rondom haar overlijden. Ik heb geen geld meer voor de opleiding, want ik kan al het geld nu hard gebruiken. Ik heb Nailxl mijn situatie uitgelegd en gevraagd of ik later met de studie kan beginnen en of ik alsjeblieft die 50 euro terug mag hebben. Zij willen gewoon geen uitzondering maken voor mij in deze situatie en willen de 50 euro absoluut niet terug geven. Ze komen dan met ‘oplossingen’ wat gewoon alleen voor henzelf positief is. Dat de 50 euro blijft staan tot ik weer ga beginnen met de opleiding. Ik heb het geld NU hard nodig en zij staan gewoon niet open voor mij situatie, wat ik heel jammer vind, want nu wil ik ook over een paar maanden niet meer bij hen de opleiding volgen. Ook mailen ze mij gewoon niet direct terug, maar moet ik wel een paar dagen soms een week en 1x kreeg ik gewoon geen reactie.

De 50 euro terug

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kruidvat in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kiratoconus