Klacht: ontevreden over service

op 24 februari 2013 over Egbers Auto BV in de categorie Autodealers

Ik heb vorig jaar een nieuwe spark gekocht en ben daar nog steeds blij mee. Tot zo ver geen problemen. Nu meld ik al vanaf het begin dat ik de auto heb dat mijn stuur trilt bij een bepaalde snelheid. Na 3 (verschillende) dagen mijn auto kwijt te zijn, drie dagen vrij moeten nemen van mijn werk is de monteur na 20000 km er achter gekomen dat er een hoogteslag in mijn voorbanden zat. Ik heb vervolgens 80 euro moeten betalen voor nieuwe banden met als reden, u heeft er al 20000 km mee gereden. Alsof mijn banden na 20000 km versleten zouden zijn. Ik heb al vanaf het begin aangeven dat het niet goed zat,ik heb 20000 vervelende km gereden en de nodige dagen geen auto gehad. Ik heb aangegeven dat ik over stap naar een andere dealer. Ook hier had ik het gevoel dat ze alleen maar blij waren om van het gezeur af te zijn. Kortom, ik weet nu dat Egberts auto’s alleen belang heeft bij het verkopen van nieuwe auto’s en vooral niet de evt service ervan. Ondanks dat ik erg enthousiast was in het begin zal ik de mensen afraden om een auto bij Egberts auto te kopen. Het gaat me niet om die 80 euro maar om het principe. Ik dacht dat een goede klant ook iets meer waard was.

80 euro niet betalen

Alle klachten die gemeld zijn door holstein