Klacht: Efteling kaartjes september 2016 via groupon duitsland niet ontvangen

op 07 oktober 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12-09-2016 heb ik bij Groupon Duitsland via 2 verschillende Facebook accounts in totaal 2 kaartjes gekocht. Deze zouden op 29-09-2016 via de mail verstuurd worden. Tot op de dag van vandaag heb ik op beide e-mails nog geen kaartje ontvangen. Ik heb ook mijn ongewenste e-mailbox gecheckt en daar staan ze ook niet in.

Gewenste Oplossing:

Als ik de 2 gekocht Efteling kaartjes krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 13 oktober 2016 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Fijneman,

Vervelend om te vernemen dat u geen kaartjes heeft ontvangen.

Tot mijn spijt kunnen wij u niet helpen met uw kwestie.

We raden u aan om direct contact op te nemen met Groupon Duitsland.

Onze excuses voor het ongemak en hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door CF26