Klacht: eettafel beschadigd

op 15 september 2016 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Na 2 maanden springt er van onze hoogglans eettafel een stukje af terwijl mijn vriendin een bord op tafel zet. Meteen na de winkel gegaan. De winkel wijst ons door naar de centrale klantenservice. Wij sturen een foto van de beschadiging. Na een tijd niks te hebben gehoord bel ik zelf. Het antwoord was we nemen spoedig contact met je op. Een week later belt woonexpress met de mededeling dat het niet gemaakt kan worden. Ze zoeken naar een oplossing. Later in de week hebben ze een oplossing. Ik mag alleen het blad kopen voor 229-,!!! Ze melden mij dat een stukje uit het blad niet zomaar kan gebeuren. \” u moet iets anders hebben gedaan\”. Dit valt buiten de garantie.\”Een eettafel is namelijk een gebruiksvoorwerp\” Dit vond ik een vreemde reactie. Volgens mij verkoopt woonexpress bijna alleen maar gebruiksvoorwerpen. Dus valt er niks onder de garantie regeling.

Ik ben tevreden wanneer woonexpress mij een nieuw tafelblad bezorgt. Ik heb me immers aan alle voorwaarden van de garantie gehouden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 17 september 2016 om 15:30 geantwoord

Beste heer Herle,

Dank u wel voor uw mail.
Het afspringen van een stukje tafel gebeurd niet spontaan.
Dit gebeurd door invloeden van buitenaf.
Wanneer er schade is toegebracht door invloeden van buiten af valt dit helaas niet onder de garantie.
Wij kunnen dit niet kosteloos voor u oplossen.

De offerte in deze blijft van kracht.

Vertrouwende u op deze wijze voldoende te hebben geinformeerd.

Sanne van Webcare Woonexpress

Heeft op 03 november 2016 om 18:16 geantwoord

Dit is geen oplossing! Voor dit geld kan ik bijna een hele nieuwe tafel kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door mikeher