Klacht: Eettafel

op 29 augustus 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 14-7 heb ik een eettafel, salontafel en tv meubel besteld. De salontafel en tv meubel zouden eerder worden geleverd, maar de eettafel zou pas op 28-8 binnen zijn. Hier zijn we mee akkoord gegaan.

Een week later zagen we een bank die we ook graag wilden hebben en hebben deze vervolgens ook besteld. De verkoper gaf aan dat deze wel pas op 29-9 binnen zou zijn. Toen afgesproken om ook de eettafel op die datum te zetten, zodat de tafel en bank tegelijk opgehaald kunnen worden.

Gezien de afspraak die gemaakt is hebben wij een busje gehuurd voor zaterdag 30-8 om de spullen op te halen. Nadat we niks vernomen hadden (geen smsje) hadden we contact opgenomen met leenbakker.

De medewerker gaf aan dat de levering van de eettafel uitgesteld is t/m volgende week vrijdag 5-9. En dat het niet eerder kan en er niks aan te doen is. Hierop vroegen wij hoe het zit met de bezorging. Aangezien we nu de dupe hiervan zijn en 2 x een busje moeten huren daar onze auto te klein is voor de meubels. De medewerker gaf aan dat het niet hun schuld is er ze er niks aan kunnen doen en willen ons ook niet hierin tegemoet komen. Aangezien het busje al gehuurd is is het geen optie om deze te annuleren.

Als de eettafel gratis bezorgd wordt, we hebben er bewust voor gekozen om het op te schuiven, zodat het samen opgehaald kan worden met de bank. En aangezien het busje al gehuurd is, is het geen optie om deze te annuleren.

Alle klachten die gemeld zijn door Khadijat