Klacht: Eethoek stoel Marken

op 28 november 2017 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

In Augustus 2016 6 eethoekstoelen Marken gekocht voor 179.00 euro per stuk gekocht en in September 2017 een klacht in gediend over het zitten. Dan moet je eerst een foto sturen maar daar zie niks op alleen als je er op zit.
De zittingen zijn totaal door gezakt en wij gebruiken ze samen en elke week wisselen wij om dus alle stoelen worden gebruikt.
In November kwam er eindelijk een monteur kijken en die vertelde gelijk de stof is prima maar de vulling is van slechte kwaliteit, ga maar op kussentje zitten.
Dus na een telefoongesprek er wordt geen garantie gegeven, ik had bij de aankoop moeten vragen wanneer de zittingen door gaan zakken.
Met andere woorden zoek het maar uit.

Als ik mijn geld terug krijg want ze verkopen alleen deze stoelen in een model wat wij willen. Wij kunnen allen dit model stoel gebruiken i.v.m. lichamelijke klachten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

Bericht van Woonexpress

7 maanden geleden - Beste T. Veltrop, Onze servicemonteur heeft u inderdaad bezocht vanwege de melding op de eetkamerstoelen. Het gaat hier om een normale artikeleigenschap. Ieder zitmeubel dat in gebruik wordt genomen zal afnemen qua hardheid, dit is niet te voorkomen. De afdeling klantenservice zal contact met u opnemen om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Sanne - Webcare Woonexpress

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 06 februari 2018 om 17:03 geantwoord

Beste T. Veltrop,

Inmiddels is er in december telefonisch contact geweest en hebben wij u een voorstel gedaan. U heeft aangegeven niet in te gaan op dit voorstel en wij sluiten het dossier dan ook. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Sanne - Webcare Woonexpress

Heeft op 06 februari 2018 om 17:25 geantwoord

Dat we het een belachelijk voorstel vinden wat Woonexpress ons heeft geboden.
De eethoek stoelen waren op het moment van de klacht 1 jaar oud.
Het voorstel is rond uit schandalig we krijgen 226.66 euro terug bij een volgende aankoop, maar uiteindelijk moeten wij dan de 6 stoelen in leveren.
Er werd ons ook nog eens haarfijn verteld dat de stoelen vol met vlekken zaten, dat terwijl ze nog niet eens de stoelen gezien had.

Er is na weken een meubelmaker geweest die constateerde ook dat ze doorzakken, de stof is prima maar de vulling is slecht, die zegt ga maar op een kussentje zitten.
De stoelen kostte 169 euro per stuk dan verwacht je dat ze langer mee gaan.
Er werd me ook verteld dat ik in de winkel had moeten vragen wanneer de zitting ging doorzakken.
Het is een waardeloos bedrijf en raad iedereen aan om er nooit iets te kopen, want als je nu de klachten leest is het gewoon zo dat ze waardeloze producten verkopen.
Ik heb uiteindelijk de verbinding verbroken nadat ze verteld had dat de stoelen vol met vlekken zitten, we zijn met 2 volwassen mensen die zuinig zijn op hun spullen.

Alle klachten die gemeld zijn door T. Veltrop