Klacht: Eetafel en hocker zou in week 13/14 geleverd worden, het is nu week 17 en heb niks gehoord & kan niemand bereiken

op 28 april 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in februari een eettafel en hocker besteld (en ook betaald) bij Pronto Wonen in Amsterdam.

Het zou id de eerste instantie in week 10 worden geleverd. Ik moest zelf in week 10 bellen, toen kreeg ik te horen dat ze de details moesten opzoeken, en werd ik pas in week 11 terug gebeld. Ik kreeg toen te horen dat de eettafel pas in week 13 of 14 binnen zou zijn.

Het is inmiddels week 17. Ik heb nog niks gehoord over mijn eettafel noch mijn hocker. Ik heb meerder keer geprobeerd te bellen, maar er word niet opgenomen. Ik ben woest.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn order compleet geleverd is, met een bod op eventueel korting om het ongemak goed te maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jenniferaggus