Klacht: Eerste klas? Nooit meer!

op 10 februari 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Gisterenavond in trein van Apeldoorn naar Amsterdam ( 9.15 vertrek). Ik heb een abonnement met vrije keuzedagen 1ste klas. Ik ga dat zo snel mogelijk opzeggen.
Er zat een vent te blowen, stank door het hele treinstel. geen conducteur te zien. Even later stapt er een NS medewerker in, van top tot teen volgetatoueerd ( wat een porum!), die keihard in zijn mobiel gaat schreeuwen. Eindelijk een conducteur. Treedt niet op tegen blower, hij moet die weedstank toch ook hebben opgemerkt?
Na overstap in Hilversum eindelijk in stiltecoupe. Stilte? Er komt een man binnen,die gaat boren in plafond om weet ik wat te herstellen. Blij dat ik in Amsterdam de trein uit kon.
Het is niet de eerste keer dat die zgn eersteklas mij niet bevalt. In een vorige rit zat ie helemaal vol met studenten , die geen eersteklaskaartje hadden. heb toen de hele rit moeten staan. ( ben 70).

?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hsrudolph