Klacht: Eerste gehoorapparaat.

op 20 september 2016 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Verplicht door het zilveren kruis om hier mijn gehoorapparaat te halen . Mijn eerste ervaring met beter horen was al niet zo’n succes de tweede zeer zeker niet. Binnengekomen met een recept voor een gehoorapparaat klasse vier of vijf . Afgescheept met een hoortoestel klasse 3 . Geen keus mogelijk. Het klasse drie toestel was verouderd ,opgevolgd door een beter toestel met meer functies en meer mogelijkheden . De nadelen van het toestel werden even vlot verteld en genoemd als het is niet anders. Windgeruis, bijgeluiden, vreemde geluidjes , maar hier moest ik het maar mee doen . Op de bon vermeld categorie vier toestel ,maar een simpele blik op het internet (hoor.info) leerde al snel dat het om een categorie 3 toestel ging met enorm veel aftersale mogelijkheden. Ik bedoel ook echt enorm veel aftersale mogelijkheden. Terwijl een nieuwer toestel enorm goed werkt met allerlei app’s uit de app store vaak niet duurder dan 0,99 cent . Is een ander prijskaartje dan prijzen vanaf 149 euro . Volgens het recept was ik twee toestellen nodig in plaats van een. Deze mensen zijn niet geïnteresseerd in uw welbevinden zij denken alleen aan de afspraken met het zilveren kruis. Ook aangegeven bij de audicien en die reageerde er nogal laconiek onder. Als het aan ons lag deden we een ander protocol maar er zijn nou eenmaal afspraken. Toen ik op internet had gekeken en daardoor een enorm stuk wijzer was geworden. Nam ik de telefoon ter hand en begon te bellen met het zilveren kruis . Zoals u al wel kunt denken in de wacht. Ik ben nog een keer terug gereden naar beter horen en daar mijn ongenoegen geuit waarom een oud toestel en waarom een categorie 3 inplaats van een categorie 4 zoals vermeld op de nota? Antwoord. De verzekering vergoed niet een ander toestel ga maar naar een ander. Recept in de handen gedrukt gekregen en de groeten.

Totale onwil en geen enkel interesse om mij op adequate manier aan een toestel te helpen. Ik heb echt het gevoel gekregen dat ik de zoveelste was in zijn oersaaie bestaan als audioloog die een toestel van 800 euro kwam halen want de verzekering vergoed toch niet meer . Ik vraag me af welke winkel dat evenaart aan de lopende band dingen verkopen van 800 euro aftersale van 180 euro batterijen droogdoosje en verzekering . En dat binnen 20 minuten open van 9 tot 5 dat zijn er 3 in het uur 8 uur per dag . 24 klanten die gemiddeld 900 euro aftikken , maakt 21.600 euro per werkdag per medewerker. Ja, ik begrijp dat dat best onbetaalbaar is voor een zorgverzekeraar. Eens temeer omdat dat gemiddeld toch 180 euro + 25% 175 euro eigen bijdrage +nog eens 385 euro eigen risico is . 715 euro van mijn eigen centen zijn.

Ik ben hier geholpen door Pieter Boon . Audicien zonder scrupules enorm winstbejag , en geen tijd voor verzekeringsklantjes.

P.s. Toen ik weer thuis was werd ik uit de wacht gehaald door de klantenservice van het zilveren kruis.Wat kan ik voor u betekenen. O, als u nog ven uit wilt tieren is dat geen probleem hoor,gaat uw gang.

Met vriendelijke groet

lang leve die gleichgultigkeit .

failliessement !

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 22 september 2016 om 16:07 geantwoord

Geachte heer Van den Berg,

Uw melding wordt direct in behandeling genomen en Beter Horen neemt
zo spoedig mogelijk contact met u op.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Beter Horen Klantenservice

Bericht van Beter horen

2 maanden geleden - Geachte heer Van den Berg, Uw melding wordt direct in behandeling genomen en Beter Horen neemt zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Beter Horen Klantenservice

Bericht van Beter horen

1 maand geleden - Geachte heer Van den Berg, Naar aanleiding van uw klacht heeft onze manager 23 september telefonisch contact met u gehad. Omdat het u op dat moment niet uitkwam is er een belafspraak gemaakt met u voor 26 september rond 09.00 uur. Helaas kreeg zij op die betreffende dag en tijdstip geen gehoor. Daarop heeft zij u een mail verzonden met de vraag hoe zij alsnog het beste met u in contact kan treden. Ook hier heeft zij geen reactie op mogen ontvangen. Als u nog prijs stelt op contact dan vernemen wij dat alsnog graag van u. Met vriendelijke groet, Beter Horen Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Die gleichkultigkeit