Klacht: eerst vlucht van de dag geannuleerd naar laatste vlucht van de dag, 13 uur later

op 12 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 18-12-2015 hebben wij een vakantie geboekt naar Kas/Turkije voor 15 dagen (14 nachten). Aanvankelijk zouden we om 3.30 vertrekken en aankomen om 8.15. (AMS − DLM CND613 Y 14.05.16 vertrek 3:30 aankomst 8:15) Bewust dit vluchtschema geboekt omdat wij nog 3 uur moeten reizen vanaf Dalaman naar Kas.
Nu is de vlucht zomaar gewijzigd met vertrek om 16.20 (13 uur later) en aankomen om 21.05. (AMSTERDAM− DLM Y CND 613 14MAY vertrek 16:20 aankomst 21:05).
Vandaag 12 mei kijk ik op site Cordendon en er staat opeens een vlucht bij, met vertrek 11.55 en aankomst 16.35.Ik bel Corendon en men kan de vlucht wijzigen maar ik moet eerst 30 euro overmaken vanwege omboekingskosten.
Ik vind deze gang van zaken niet klant vriendelijk, vooral omdat wij al een paar jaar (en 2 x per jaar) met Corendon naar Kas gaan.

Wanneer deze 30 euro terug geboekt wordt op mijn rekening.
En wanneer de vluchttijden niet verandert worden voor onze boeking in september naar Kas.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Karin Serne

11 maanden geleden - heden 31-5 heb ik nog geen reactie gekregen van Corendon