Klacht: eenzijdig contract verlengen en niet mogelijk contract op te zeggen

op 19 oktober 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

mijn man heeft in 2015 een gesprek gehad met belvoordeel. volgens hem geen contract afgesloten maar na een telefonisch gesprek bleek mijn man op meerdere vragen ja te hebben geantwoord. Dus je bent het haasje je hebt zonder het te weten een contract afgesloten. Na meerdere telefoontjes aangegeven dat het contract ontbonden moest worden wand dat kon volgens hun. Gewoon met de telefoon opzeggen na betaling van de rekening dat kon.

Meerdere keren geprobeerd maar belvoordeel gaf hier geen gehoor aan.
In 2016 een aangetekende brief gestuurd om op te zeggen blijkt dit niet te kunnen ze hebben het contract tot 11-4-2018 eenzijdig verlegd. Nogmaals telefonisch contact gehad want volgens autoriteit consument & markt mag dit niet.
van belvoordeel hebben we in april een mail gekregen waar we binnen 30 dagen op hadden moeten reageren dat we niet accoord gingen met een verlenging van 2 jaar.
Weer gebeld en gevraagd of ze de mail met leesbevestiging willen sturen maar tot op heden niets ontvangen ( het zijn oplichters en fraudeurs die ze allemaal op moeten sluiten )Ze proberen op alle mogelijke manieren ons toch aan dit wurgcontract te houden.
wij hebben melding gemaakt bij de Autoriteit Consument & Markt.

Wij willen per direkt van ons contract af omdat dit al veel te lang loopt en omdat dit wat belvoordeel doet niet mag volgens de wet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bapeilma