Klacht: Woekerbedrag om een niet bestaande vordering

op 14 februari 2019 over Eendracht Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Dit bedrijf speelt samen met een ander bedrijf spelletjes. Ik heb voorheen van een deurwaarder een bedrag gekregen voor energie op een adres waar ik niet woon. Er zou er 200300 openstaan. IK heb zon 5x gemeld dat deze vordering onterecht is en niet van ons. Inmiddels zijn ze overgegaan naar deze duerwaarder en willen ze 5000 euro. Beide bedrijven hebben totaal geen bijlages betreft de vordering. Er komt een kaal briefje binnen. Bij het vorige bedrijf alleen mails die ik meermaals heb beantwoord dat dit niet iets van ons is en dat we er niet wonen.

Als deze onzin stopt

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eendracht Gerechtsdeurwaarders

Reactie van de melder van de klacht Bart van Duijnhoven

4 dagen geleden - Het gaat hier trouwens ook om een direct pay van energie direct. Dit bedrijf heb ik nooit energie van gehad en ook nooit afgesloten

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eendracht Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bart van Duijnhoven