Klacht: Betalingen

op 19 juli 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Nu het volgende ik heb via vesting Finace een aflossing gedaan voor neckerman met het klantnummer netjes vermeld nu tot mijn verbazing
kijk ik een week later op mijn bank zie dat het bedrag is terug gestort om dat ik geen klantnummer had in gevuld nu wel dus,ik bellen en heb gelijk gezegt dat dit gesprek opgenomen word en vroeg waarom het was terug gestort nu het bleek een foutje van hun kant te zijn(kan) en of het nog kon overmaken waarop ik zij nee het kon niet omdat er geld afgehaald was voor een rekening nu hij heeft toen bij afdeling financien geinformeerd en zij dat ik de volgende maand gewoon weer moest gaan aflossen omdat het hun fout was nu ben ik tevreden mee maar tot mijn schrik krijg ik nu een brief met of ik deze maand ff 188€ wil overmaken vanwegen een achterstand dat bedrijf heeft echt de zaken niet op de reals na over het heen te mailen is het nog niet opgelost maar ik betaal gewoon 1x deze maand heb het op band en zoeken jullie het intern een uit voor dat u mij lastig valt met u sores

bij de gemaakte afspraak

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 27 juli 2017 om 16:53 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht teetje

2 weken geleden - er is iets niet goed opgelost nu nog niet de afspraak die met mij is gemaakt is dat er in augustes gewoon weer werd afgelost en niet dat ik junnie moet inlopen

Heeft op 27 juli 2017 om 17:07 geantwoord

ik word hier zo boos over wat een k.t bedrijf ik betaal straks niks meer ga ik net als die andere duizende in de schuldsanering

Alle klachten die gemeld zijn door teetje