Klacht: Onterecht dreigingen

op 27 maart 2020 over Eendracht Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Dit malafide bedrijf heeft jaren terug al beslag gelegd op mijn voorlopig teruggave van de belasting ( €500 ) voor de sportschool INDOOR ACTION te Arnhem!! Waar ik altijd netjes mijn contributie heb betaalt en netjes via mail destijds heb aangegeven mijn abbonement te bevriezen! Verhaal kort mail is bij hun in de Spam terecht gekomen (sportschool INDOOR ACTION) en intussen was ik verhuist heb ik dus over die maanden aanmaningen gehad op het oude adres! Al met al ga ik naar de sportschool dit te melden van dat ik netjes heb gemaild maar ik moest maar van hun bewijzen terwijl ik mijn e-mail adres niet meer kon inloggen! Ik moest hun fout maar zelf bewijzen.
Nu komt gerechtsdeurwaarder EENDRACHT (toen van den Berg) dus beslag leggen op mijn voorlopig teruggave heb hun aangegeven. Dat ik geen schuld had bij de sportschool en mijn geld terug wil maar ging dus niet! Ergste is over de schuld van zogenaamd 3 of 4 maanden openstaand contributie was met alle kosten tegen €1000,- dus bleef de helft over na hele boembarie hooorde ik niks meer nadat (van den berg) dreigde mijn auto in beslag te nemen wat vele malen meer waard was. Dus heb de sportschool ook Gebeld daf ik het niet bij zou late. Zitten en dit openbaar zou maken werd het rustig! Nu komt het na aantal jaren komt van den Berg nadat zij de naam hebben veranderd in EENDRACHT weer met een dreigbrief over in beslagname van mijn auto nu over een bedrag van €384,- heb aantal malen kontakt proberen te krijgen maar tevergeefs ben ze helemaal zat heb ze ook gezegd van kom maar de auto ophalen als jullie lef hèbben! Ik ben echt helemaal klaar met ze!! Ik heb geen schuld bij de sportschool INDOOR ACTION in Arnhem ik wil dat €500 terug en ze moete. Mij met rust laten! Als ik de recensie over Eendracht (van den berg ) lees, staan tig van dit soort klachten en wij als consumenten staan machteloos tegenover dit soort malafide bedrijven en waar ook nog sportscholen mee samen werken

Ik wil mijn geld terug en ze moeten mij met rust laten.

Laten ze aub maar specificatie sturen over de schuld wT ik bij de sportschool zou moeten hebben gehad. Kunnen ze niet want heb geen schuld bij ze

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eendracht Gerechtsdeurwaarders

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eendracht Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mehmet.