Klacht: een zelf uit te kiezen kado aanbieding bij oxxio blijkt geen vrije keuze !!!!!!!

op 27 januari 2014 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik ben in October ingegaan op een aanbieding van Oxxio en naar hen overgestapt met de verwachting te mogen kiezen uit een I-pad of Tablet of zelfs een mooie laptop.
Na de eerste maandbetaling zou de unieke code gemaild worden en konden we kiezen.Eenmaal de code binnen blijkt dat er helemaal niet te kiezen valt want we konden alleen de tablet kiezen…wel konden we tegen bijbetaling een duurdere uitvoering krijgen…ik heb direct contact opgenomen met Oxxio en aangegeven dat ik het er niet mee eens ben en toch graag de laptop zou willen ontvangen.
Met het kille antwoord dat ze niets voor ons konden doen en de tablet maar moesten aan nemen…ook al willen we die niet !!!! wat een verschil..een tablet van 179euro of een laptop van 599euro !!! wat een misleidende actie`s bij Oxxio Nederland !!

Ik ben tevreden met alsnog de keuze om een laptop uit te zoeken zoals beloofd in de zogenaamde actie.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht martin bakker

3 jaren geleden - Nadat de klacht gezet was kreeg ik vrijwel direct een mail dat de klacht in behandeling is genomen maar tot op heden nog niets gehoord....begint nu toch wel spannend te worden...snap niet dat een miljarden bedrijf zo lang moet overleggen om een laptop van 599euro...ben benieuwd....wacht nog even af en bij geen of slechte afhandeling ga ik toch maar hulp in de arm nemen...begin me meer en meer besodemieterd te voelen !!!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 31 januari 2014 om 17:04 geantwoord

Suze
Oxxio Nederland bv

Heeft op 31 januari 2014 om 18:53 geantwoord

Bij Oxxio Nederland gaan ze nog wat horen !!!! Meester de Jong van Slinkman en de Graaf gaat mij vertegenwoordigen in deze !! Stelletje waardelozen !!! wat denken ze wel niet !!!
ik hou klacht.nl op de hoogte...deze klacht is voorlopig niet afgesloten !!!

Reactie van de melder van de klacht martin bakker

3 jaren geleden - ik lees net dat oplichtersbedrijf oxxio nederland een super waardeloze smoes probeert toe te passen !!!! onderstaand bericht kreeg ik ......... We hebben de klant een e-mail toegestuurd waarin we het door de klant gekozen pakket toelichten. De klant heeft gekozen voor het Oxxio InControl pakket. Bij dit pakket zit de Samsung Galaxy Tab 3 7". We hebben de klant tevens een kopie van de welkomstbrief toegestuurd waarin het pakket nogmaals wordt bevestigd. Het is hierom niet mogelijk om aan het verzoek van de klant te voldoen om de laptop toe te sturen. Daar de laptop niet bij de door de klant gekozen overeenkomst zit. Met vriendelijke groet, Suze Oxxio Nederland bv wat een oplichterszooitje en ik ga hier zeker mee verder....kost mij niets want heb een uitkering en de bijzondere bijstand is zeer gewillig !!!! oxxio kan het krijgen zoals ze het willen !!!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Oxxio beoordeeld.

Bericht van Oxxio

3 jaren geleden - Geachte heer Bakker, Vervelend dat we niet tot een oplossing zijn gekomen. We zien het schrijven van Meester de Jong tegemoet. Met vriendelijke groet, Suze Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door martin bakker