Klacht: Een waslijst aan klachten!!! Niet im een zin te vatten.

op 16 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Vorig jaar september schaffen ik en mijn vriendin een laptop aan op wehkamp.nl 1190 euro was de asus. Naar 2 maanden ging de laptop stuk , de “jack” van de voeding klemt de lader er niet meer in. Wat betekend dat ik de lader met elastiekjes of tape erin moet drukken anders valt hij er uit. Ik wou de laptop meteen terug sturen maar kon hem voor mijn studie echt niet missen, aangezien ik communicatiesystemen studeer. Nu in het laatste semester had ik het een week of 3 rustig qua rooster en een week vakantie dus besloot hem op te sturen.(ik heb immers een jaar garantie)eenmaal daar aangekomen heeft het 3 weken geduurd voordat ik uitsluitstel kreeg wat er ging gebeuren (ze hebben mij uiterlijk 3 weken verwerkingstermijn beloofd incl verzendtijd). Hun conclusie was dat mijn laptop van 1190 euro van 7 maanden oud een reperatie nodig had die mij 144 euro zou gaan kosten. Direct betalen. Maar natuurlijk kon ik er ook voor kiezen om kapot weer terug te laten sturen.Die 144 euro die had ik niet. Ik ben een arme student, maar ook al had ik het wel dan had ik uit principe niet betaald! Ik ben altijd heel netjes met de laptop omgegaan en ik had bovendien nog garantie!! Mijn nieuwe semester was inmiddels weer in volle gang dus moest mijn laptop zsm terug hebben. Maar verzocht om de laptop kapot terug te laten sturen. En er later werk van te maken. Toen maar weer eens de klantenservice gebeld of ik een klacht ik kon dienen, dit kon . Het verhaal uitgelegd, mevrouw was heel keurig en verteld dat het wel een beetje dom was dat ik niet eerder gebeld had want als ik direct gebeld had had ze die kosten er zo af kunnen halen. “Geen probleem!” Fijn dat het na bellen om te klagen wel kan. Maar de laptop was al onderweg. Na in z’n totaliteit 29 dagen gewacht te hebben (nogmaals” 21 maximaal! “beloofd) kreeg ik mijn laptop eindelijk terug. Ik moest snel aan de slag dus pakte mijn elastiekje om de lader er in te drukken en starten maar! En ja hoor, de mensen hebben er een nieuw”administrator” account met wachtwoord opgezet?Maar dat is raar ik had een hardware probleem!!!? Hoezo hebben ze in mijn laptop als im de zin van software omgeving gezeten? Nu zit ik dus thuis met een laptop van (inmiddels) 8 maanden oud van 1190 euro waar ik niet in in kan loggen met een kapotte Jack van de voeding.

De klantenservice gebeld en gevraagd of ik het wachtwoord kon krijgen. Ze zouden de reperatie afdeling contacten en die zouden mij mailen.
Ze kan me geen indicatie geven hoe lang dit gaat duren….

NOOIT NOOIT NOOIT MEER WEHKAMP

Nieuwe laptop.
Ik wens mijn laptop niet nog een keer bij een reparatie service af te leveren die graag even in mijn computer neust terwijl ze daar niks te zoeken hebben. Bovendien kan ik hem niet nog eens een maand missen. En bezorgen is maximaal een dag of drie bij de wehkamp.

Dus nieuwe laptop

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 16 mei 2016 om 17:15 geantwoord

Goedemiddag,

Ik begrijp dat de situatie omtrent de laptop erg vervelend is. Naar aanleiding van eerdere telefoongesprekken was dit doorgezet naar een andere afdeling.

Inmiddels is het probleem met het wachtwoord opgelost. Er is afgesproken om het artikel te laten reparareren nadat het semester voorbij is, voor kosten van wehkamp.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Katintzakkie