Klacht: een paar dagen na boeking Turkije reistijd gewijzigd met tussenlanding Griekenland

op 01 mei 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

22 december geboekt voor 14 dagen vakantie naar Marmaris in Turkije. Ik had toen de keuze uit 2 vluchttijden om 7.00 uur smorgens of in de middag, Uiteraard koos ik voor 7.00 uur want dan heb je nog wat aan je dag. Wat schetst mijn verbazing korte tijd erna werd de tijd gewijzigd naar de middag met een tussenland in Griekenland waar ik niet voor gekozen heb, Gebeld na Corendon , Na vele malen zeker 30 minuten in de wacht te hebben gestaan contact met een medewerker en mijn klacht uitgelegd, Geen probleem mevrouw als u een week of 3 voor vertrek belt kunnen we kijken of er een anderen vertrektijd is of een andere optie, (helaas de naam van de medewerker niet gevraagd).
Na vorige week al vele malen te hebben geprobeerd te bellen maar na soms 3 kwartier nog niet aan de buurt de hoorn er weer opgelegd. Vanmorgen weer geprobeerd en ja na 25 minuten eindelijk contact, Helaas mevrouw er is geen andere vlucht beschikbaar dus ik kan helaas niets voor u doen, gevraagd om een dag eerder te vertrekken met bijbetaling kon eigenlijk niet want dan moest ik annuleren en een nieuwe reis boeken maar toch een uitzondering gemaakt en met bijbetaling van 225,00 euro kon ik 1 dag eerder vertrekken. DAT VERZIN JE TOCH NIET. Zondagavond stond de prijs nog met vroegboekkorting en vandaag niet. Ik ben dan ook zeer gefrustreerd dat er geen redelijke tegemoetkoming is aangeboden terwijl hun informatie in januari zelf fout was. Wij vliegen normaal altijd met sunweb nu voor het eerst met Corendon maar dat is dan ook gelijk de laatste keer. Ik zal dan ook niemand Corendon aanbevelen ik ben er helemaal klaar mee

Ik ben tevreden als er een redelijke optie komt want de reis 1 dag eerder was zelfs ook maar 4 euro pp. duurder maar omdat ons dat minder goed uitkwam namen we die dag later. Dus voor die prijs of iets meer wil ik ook 1 dag eerder kunnen vertrekken zonder tussenlanding en vroeger vertrek

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne 1956