Klacht: een nieuwe zwembad gekocht zat kapot in de verpakking

op 29 juni 2019 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

ik heb ene zwembad gekocht en na het oppompen van het zwembad kwam ik erachter dat hij vies en kapot is.
er zat zelfs een plakbandje op het plekje waar dus de lek heeft gezeten op dacht dat dit een blaadje was doordat wij het badje hadden opgepompt in de tuin dus wilde ik het blaadje weghalen maar het plakte na weghalen zag ik dus dat dit plakband was bruin.
en na het oppompen zag je dus ook die viezigheid pas.maar omdat het na 17.30 uur pas was dat wij hem hadden opgeblazen en dit later zagen tijdens het badje vullen konden we al niet meer ermee terug.

en nu die dus ook opstaat loopt ie heel langzaam leeg

wanneer ik tevreden ben is dat wij een nieuw badje krijgen waar geen gaatjes in mijn nieuwe producten zitten. snap niet hoe dit moet kunnen dat dit word verkocht en ik juist persee deze uit al die stapels eruit heb gevist.

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door TamaraAvery