Klacht: een maand lang geen internet en telefoon door fout telfort

op 22 januari 2014 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 20 januari hebben wij onze internet en telefonie opgezegd per 20 februari, dus netjes met een maand opzegtermijn. De desbetreffende medewerker heeft per direct alles afgesloten met als gevolg dat wij tot 20 februari dus geen internet/telefoon/e-mail hebben. Schandalig!

Gewenste Oplossing:

De verbinding weer in werking stellen, dit is immers waar wij recht op hebbben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kaya_f