Klacht: een maal ander maal verkocht

op 23 juni 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

vandaag, 23-06-16
tijdens de koopavond bij Foot Locker bij het filiaal in het Tilburgse centrum viel mijn oog op een mooi paar Nike’s die ik graag wilde hebben.
de schoen die in de winkel stond was maat 42,5 , deze gepast te hebben twijfelde ik enigszins omdat de schoen redelijk strak zat. (maar niet te strak)
voor ik mijn keuze maakte wilde ik graag nog maat 43 proberen.
op dat moment kwam de desbetreffende medewerker aan waarvan ik dacht dat hij mij wilde helpen, maar hij pakte plots de schoen die ik vast had uit mijn hand met de boodschap ‘bedankt die had ik net nodig’ en liep weg.
vervolgens liep ik verontwaardigd achter hem aan en zei ‘nou ik wilde nog vragen of u deze in maat 43 had.
daarop reageerde hij ‘ nee en deze zijn nu ook verkocht’
ik stond met mijn mond vol tanden en liep de winkel uit.

kortom heeft deze medewerker de schoenen die ik wilde kopen letterlijk uit mijn had gepakt en voor mijn ogen aan een andere klant verkocht.

nog nooit heb ik gehoord dat iemand op deze manier in een winkel behandeld is en dit stelt me erg teleur.

als het personeel op dit soort gedrag gewezen wordt en er excuus gemaakt wordt.
en ik de desbetreffende schoenen ( Nike Huarache ) die in de Sale waren alsnog zou kunnen passen en kopen voor de Sale prijs die voor mij zo aantrekkelijk was.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sonny smits