Klacht: Een klacht die niet goed is afgehandeld

op 09 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 augustus hebben wij een eastpak rugtas besteld voor 60 euro.
Deze zou binnen 3 dagen geleverd worden. Omdat dit niet gebeurde hebben we op alle mogelijke manieren getracht de helpdesk te bereiken. Deze zijn echter totaal onbereikbaar. Daarom op 2 september hier de klacht gemeld. Op 5 september kwam hier een reactie op met de melding dat de gratis etui die vanwege een speciale actie niet meer leverbaar was maar dat de tas alsnog met 15% korting gestuurd zou worden. Wij hebben aangegeven dat wij daar mee akkoord konden gaan mits de tas zo snel mogelijk geleverd kon worden omdat het schooljaar inmiddels al lang was begonnen.
Nu op 9 september, 4 dagen later, ligt er een envelop in de bus. En ja, wij waren volkomen perplex. Want in de envelop zat niet de bestelde tas van 60 euro maar de gratis etui, die niet meer leverbaar was.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden als zelfs een oplossing van een klacht niet goed afgehandeld wordt.

Gewenste Oplossing:

Als de bestelde tas met supersnelle spoed alsnog geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 09 september 2016 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 september 2016 om 18:00 geantwoord

Nu wordt er weer langzaam gewerkt.
Als er iets dubbel goed te maken is, dan zorg je dat de tas dezelfde middag nog wordt verzonden. We zijn inmiddels 17 dagen verder voor een artikel wat volgens de website binnen 3 dagen geleverd zou worden.
Dit is wel hele slechte reclame voor uw webshop.

Bericht van Van Dijk Educatie

6 maanden geleden - Beste meneer de Kroon, Wij willen onze excuses aanbieden voor de vertraging en de foutieve informatie die wij hebben gegeven. Inmiddels hebben wij de tas met spoed naar u verzonden. Wij gaan er vanuit dat u deze zo snel mogelijk in bezit heeft! Wij hebben de 15% korting ook nog toegepast, de creditnota van € 9,00 ontvangt u zo snel mogelijk. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jdekroon