Klacht: één broekspijp na 1 x wassen conform wasvoorschriften 10 cm gekrompen

op 20 december 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Heb een broek gekocht bij Zara Beursplein in Rotterdam. De broek volgens de wasvoorschriften gewassen. één broekspijp is 10 cm gekrompen. Ik ben naar de store gegaan en de storemanager is erbij geroepen. Zij heeft de product bekeken en aangegeven dat dit een terechte klacht is.
Oplossing is: dat ik per direct iets anders moet uitkiezen, welke ik niet mag ruilen meer.
Ik vind dit geen redelijke eis en heb aangegeven te begrijpen dat ik geen geld terug krijg, maar verwacht op z’n minst een tegoedbon. Ook dit is niet mogelijk bij Zara.
Ik heb hierna contact gehad met de klantenservice (Annemarie) en ook zij gaf aan hier niets aan te kunnen doen, want de assortiment biedt voldoende alternatieven aan. Dit is niet terecht. Smaken verschillen, voor mij is er op moment niets in het assortiment dat als vervanging dient. Bovendien had ik naast deze broek die dag een kassabon vol artikelen. Mocht er meer leuks hangen dan had ik dit uiteraard al gekocht.
Tevens begrijp ik dat ik verplicht ben voor de sale al een ander product uit te kiezen, want mocht mijn broek in de sale zitten, dan krijg ik de dagwaarde vergoed en niet de aanschafwaarde. De producten zijn in de winkel al klaargemaakt voor de sale. Sale kan dus ook nog eens elk moment starten.

Als ik een tegoedbon krijg, zodat ik zelf kan bepalen wanneer (binnen redelijke termijn) ik iets koop voor het geld dat ik aan de broek heb uitgegeven.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TamiB