Klacht: één bovenstukje tekort City life bruidswinkel; roze opzetstukje met tirlantijntjes

op 25 december 2017 over Playmobil in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Beste Heer, Mevrouw
Een week voor Sinterklaas deed ik al de inkopen van speelgoed voor mijn dochtertje, ook al voor de cadeautjes onder de kerstboom. Deze morgen, bij het openen van de bruidswinkel City life, ontdekten we , bij het in elkaar stekken van deze set, dat er een roze opzetstukje met tirlantijntjes ontbreekt in deze doos.Dit is heel jammer, omdat m’n dochtertje zo graag met playmobil speelgoed bezig is. Bestaat er eventueel een mogelijkheid om daaraan te geraken, desnoods betalend, zodat haar set volledig is?

We zouden enorm tevreden zijn moesten we aan dat ene stukje geraken, mits betaling indien nodig. Het spijtige van deze zaak is gewoon , dat ik de aankopen naar de feestdagen, al enkele weken geleden had gedaan, en dat het pas kon geopend worden deze morgen op Kerstdag. Anders had ik misschien het betalingsticket nog gehad, en alsnog de volledige doos kunnen gewisseld hebben??? Maar vandaar nu deze vraag aan U. Alvast vriendelijk bedankt bij voorbaat, en hopend op een berichtje van Uwentwege. Feestelijke groeten, en een prettig eindejaar voor het ganse Playmobilteam ;)

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Playmobil over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Antje Janssens