Klacht: een afspraak niet nakomen

op 15 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo
op 27-juni had ik mijn tv abo van basis naar plus pakket verzet ,en afgesproken met Uw medewerker dat zou de eerst 3 manden gratis is en daarna betaal ik de 5 euro meer.
helaas zie ik bij de eerste factuur dat ik dat ik 5 euro moet betalen.
vandaar heb ik de pluspakket terug gezet naar basis.
daarom verzoek ik U de extra kosten boven de basispakket te vergoeden.
en dat is van 27-6-2016 tot 15-08-2016 en dat is 8 euro.
met vr.groeten
A.Ismaiel
Noorderparklaan 111
Bergschenhoek
bankrekening NL35INGB0758030819

Gewenste Oplossing:

niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ismaiel