Klacht: Een absurd bedrag (€360) voor het ‘te laat inleveren’

op 22 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb mijn e-mail doorzocht en de brievenbus doorzocht en ik heb geen enkele waarschuwing/herinnering ontvangen dat ik mijn boeken moest inleveren, waar ik het moest inleveren en ook heb ik geen retourformulier ontvangen. Ik heb Van Dijk gebeld en die claimen dat ze ons wel hebben gewaarschuwd en ons via een e-mail een waarschuwing hebben gestuurd. Dit blijkt niet zo te zijn. Ik snap volledig dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid is maar het is best belachelijk om zo een grote bedrag te moeten betalen, vind ik. Wat best wel apart is is dat Van Dijk nooit probeert mee te werken om een oplossing te vinden wat beide kanten kan helpen. €360 is best wel een hoog bedrag. Ik heb de boeken allemaal klaarstaan om ze te sturen maar Van Dijk zegt dat ze de boeken weigeren te accepteren. Ik snap zeker dat ik een bedrag moet betalen maar ik vind het best wel apart dat het zo een groot bedrag is. Ik heb de boeken ter beschikking en bereid ze te sturen. €360 is een rib uit mijn lijf en dit bedrag is moeilijk te betalen voor ons

Als ik een hoge uitzondering krijg en het schuldbedrag wordt opheft of het bedrag wordt verlaagd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 22 augustus 2017 om 08:32 geantwoord

Beste meneer Mawloed,

Wij hebben u meerdere keren geïnformeerd over het inleveren van de boeken. Op 20 juni 2017 hebben wij u het inleverformulier gemaild. Op 14 juli 2017 hebben wij u een herinnering gestuurd over het nog in te leveren van de boeken. Daarbij hangt er op de school altijd informatie over het inleveren van de boeken.

Alle boeken moeten voor 1 augustus zijn ingeleverd. Helaas hebben wij nooit een melding gehad dat de boeken door u niet voor 1 augustus ingeleverd konden worden.

De schadenota van € 369,35 zal voldaan moeten worden.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door AmedMaw