Klacht: Eelde -Bodrum

op 27 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boekingsnummer 6792273.
Wij hebben deze reis geboekt op 01-02-2016.
Reis is door corendon geannuleerd op 14-06-2016.
Zelfde middag reis omgezet naar andere datum: 13-09-2016.
Op 25-07-2016 gebeld met corendon (gesprek 45 minuten incl.wachttijd), om reis te annuleren omdat vertrek op dinsdag niet goed uitkomt en situatie in Turkije voelt niet goed. Na veel overleg moest ik reis annuleren en ben mijn aanbetaling van 187 euro kwijt. Volgende dag staat in de krant dat reizen vanaf Eelde vervallen vanaf 9 augustus. Waarom is mij dit niet verteld, dan had ik mijn aanbetaling teruggekregen. Dit vindt ik niet eerlijk overkomen.
Wilt U dit aub nog eens bespreken, want men wist maandag 25-07 ook al wel dat deze vluchten zouden vervallen.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik onze aanbetaling terug willen ontvangen.
ook voor ons is 187 euro veel geld. (ik heb ook maar een aow en een pensioentje) en wij hebben moeten sparen voor deze reis.
Hopelijk kunt U iets voor ons doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koos Meijer