Mijn Klacht:
Als grootste supermarkt van Nederland zijn jullie schromelijk in gebreke gebleven, twee filialen bezocht (Rhoon en Hoogvliet) geen pak toiletpapier meer te krijgen, met inmiddels 25 km op de teller, zonde van de tijd. Deze folders hoef ik niet meer in de brievenbus te hebben.
Gewenste Oplossing:
Als ik voor zulke aanbiedingen niet steeds voor niks hoef te rijden.

