Klacht: Ed sheeran tickets

op 29 augustus 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Beste,

ik heb bij viaGogo tickets gekocht voor Ed sheeran voor het bedrag van 821 euro. omdat ik van mijn vriendin kaartjes heb gekregen voor mijn verjaardag voor ditzelfde concert heb ik ze ook bij viaGogo doorverkocht voor 500 euro. Nu lees ik op internet dat je bij het Ed sheeran concert alleen binnen komt als je de tickets op je EIGEN naam hebt staan in verband met de grote vraag en voorkomen van doorverkopen van tickets. Via gogo geeft aan dat de tickets die ik gekocht heb via een andere verkoper zijn aangeboden dus NIET op mijn naam staan

Ik heb Viagogo hier over gemaild maar geen reactie gekregen. Hetgeen ik mij zorgen over maak is het volgende:
– Ik heb de tickets nog niet gekregen (Viagogo bood wel aan dat je tickets al bij hun site kan doorverkopen voordat je ze in huis hebt)
– ik heb de doorverkocht waar erbij staat dat ik als verkoper de kosten moet dragen indien de koper problemen heeft met de tickets (wat dus gaat gebeuren aangezien deze op naam staan)

Ik wil mijn doorverkoop annuleren en tevens de ticket aankoop annuleren bij Viagogo en mijn 821 euro terug.

Omdat via gogo het recht behoud de tickets tot maximaal 3 dagen voor het concert te leveren is er tevens het risico dat ik deze te laat naar de volgende kan sturen en dat zij deze zowiezo niet kunnen gebruiken op naam. Ik wil daarom mijn geld terug en alles annuleren via deze site. dit is pure oplichting

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RalfHenderickx